asphaltangels
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Påbegynt bygging av anlegg

2 posters

Go down

Påbegynt bygging av anlegg Empty Påbegynt bygging av anlegg

Poste by Bjørnar Lør 18 Jul 2009 - 18:09

Ok siden ingen andre putter ut noe bilder osv så kan jo sikkert jeg begynne.

Kjøpte meg en "bil" Daewoo Matiz egentlig bare for å fikse opp og selge vider men fant ut at dette måtte jo være morro å få litt lyd i, etter noe tid med "planlegging" eller utarbeidelse av hvordan jeg i hele tatt skulle få noe anlegg in i dette rakleverket begynte jeg å støpe og styre litt dersjbord siden det var et sted jeg faktisk kunne plassere noen høytalere så endte opp med 4x compsett 16cm alpine type r der.
Når det kom til bass så var det egentlig bare å måle hva det var plass til av kasser og begynne å kutte, noen vinkler og en rekke feilkapp etter fikk jeg endelig inn 2 kasser med 1x 13" Focal i vær av kassene, har også plassert basserne fra innersiden i disse kassene noe som bidro til litt ekstra arbeid siden festeringen til subberne overlapper sideveggene i kassa, så pga dette måtte jeg også frese ut plass til subbern . Prøvde først å få dette til å låte uten porta kassser men for å si det som det var så sugde det så endte opp med å porte kassene også.
Av forsterkere bruker jeg en Helix 1000.1 (mener jeg den heter) er vell noe sånt som 3700 eller 3900w til subberne og en solid audio 600w til frontsettene
Har fortsatt igjen å dekke til forsterkerne siden eneste stedet de fikk plass var på gulvet i baksetet og har ikke rekki\giddi fiksa det ferdig ennå.
Som spiller bruker jeg en Kenwood KVT 827 med dvd gps surrerundt osv




Påbegynt bygging av anlegg Utvendig
Påbegynt bygging av anlegg Venstre
Påbegynt bygging av anlegg Senter
Påbegynt bygging av anlegg H%f8yre
Påbegynt bygging av anlegg Bakover
Påbegynt bygging av anlegg Bak
Påbegynt bygging av anlegg Side%20av%20kasse

Bjørnar
Fersking
Fersking

Antall Innlegg : 7
Join date : 09.07.2009

Til Toppen Go down

Påbegynt bygging av anlegg Empty Re: Påbegynt bygging av anlegg

Poste by Asphalt Angels Man 20 Jul 2009 - 1:15

Dette så da tøft ut:)))
Asphalt Angels
Asphalt Angels
Admin
Admin

Antall Innlegg : 51
Join date : 04.05.2009
Age : 43
Bosted : Hallingby

https://asphaltangels.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet